Adsense Hesabı Almak Artık Çok Kolay

Yazar: Unknown Tarih: 02:03 Kategori: Yorum: Yorum Yap

 

Merhabalar arkadaşlar, Adsense konularını görüyorum her yorumda adsense alamıyorum, beni kabul etmiyor gibi yorumları okuyorum. Arkadaşım işini doğru yapki adsense siteni onaylasın.  Adsense almak çok kolaydır sadece dediklerimi uygulayın %99 siteniz onaylanacaktır. Yapmanız gereken bir blog açıp başlayın özgün yazmaya yaklaşık 50,60 özgün içerik yazın daha sonra başvuru yapın hergün 1 veya 2 özgün makale paylaşın.
Temanız en az kullanılan bir tema olsun. Yazılımınız wordpress olabilir. Sitenizde dışarıya link vermeyin yeterli.
Ozaman bakın nasılda adsense kabul ediyor. Bu işlemleri ben uyguladım işimi doğru yaptım gerçektende onayladılar. Geçen hafta pin gönderdiler bugün onayladım hesabı artık ödeme almaya başlarım bende. 
Herkese başarılar dilerim.

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder